Mijn eerste reis - Reisverslagen van Manon van den Heuvel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Manon van den Heuvel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

In het derde jaar van mijn studie is er een gelegenheid om in het buitenland te studeren. Deze kans heb ik met beide handen aangepakt en vlieg nu aankomende Zondag naar San angelo in Texas.

Het komende half jaar ga ik hier studeren als internationale student.
Hierbij volg ik colleges en verblijf op Campus.

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2016

The last month in the States

26 April 2016

Trip Arizona & Dallas

28 Maart 2016

Spring Break MIAMI And the week after

01 Maart 2016

First Trip

12 Februari 2016

First Month
Manon

Ik ben Manon en van 23 jaar En in 2016 staat er een nieuw avontuur in Texas te wachten. Zondag 10 januari vertrek ik naar San Angelo, Texas voor een half jaar

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6817

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 06 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: