First Trip - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van Manon Heuvel - WaarBenJij.nu First Trip - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van Manon Heuvel - WaarBenJij.nu

First Trip

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

01 Maart 2016 | Verenigde Staten, San Angelo

Hii

Mijn laatste verslag was het weekend voor de Rodeo!!
Dat was echt super gaaf om naar toe te gaan, ik had gelukkig de kans om er 2 dagen naar toe te gaan.

Toen ik naar de Rodeo ging was ik best wel zenuwachtig van wat ik kon verwachten, maar alle verwachtingen waren waar.
Voordat ik daadwerkelijk de Bull's zag waren er eerst een aantal andere rondes met paarden, koeien en schapen.
De verschillende rondes waren:
1. 8.0 seconden op een wild paard zitten zonder zadel
2. De Cowboys moeten met de koe worstelen en zorgen dat ze op hun rug terecht komen in een zo snel mogelijke tijd.
3. Twee cowboys zitten op een paard en moeten met de lasso de koe vangen, de ene gooit de lasso om het hoofd en de andere om de benen, dit moet ook zo snel mogelijk.
4. 8.0 seconden op een wild paard met een zadel.
5. Als een echte cowboy zo snel mogelijk vanaf je paard een koe vangen met je lasso en vervolgens zijn poten inbinden.
6. De Cowgirls maken een 3 rondjes om een ton in een zo snel mogelijke tijd.
7. Als een echte cowboy 8.0 seconden op een Bull zitten.

Tussen de show door was er nog een clown, kleine kinderen die op een schaap zaten. Super grappig om te zien.

Na of voor de Rodeo kon je ook nog naar de Kermis, en daar kon je op een automatische Bull rijden. Dit heb ik natuurlijk even uitgeprobeerd. De foto's/ video volgt hier nog van!!

De week er na heb ik ook iets super Cools gedaan. Ik ben wezen jagen op een grote ranch.
Helaas heb ik niet geschoten maar het was wel super gaaf om te zien hoe het in zijn werking gaat. Als souvenir mocht ik het omhulsel van de kogel houden.

Afgelopen weekend ben ik naar San Antonio geweest. De center of International Studies heeft dit georganiseerd. Het is ongeveer 3.5 uur rijden naar San Antonio.
Voordat we naar het Hotel gingen stopte weer eerst nog bij een shopping mal: La Cantera. Je kan het bijna niet vergelijken met de koopgoot, want je liep eigenlijk door een tuin met allemaal winkels. Super mooi om te zien en zeker leuk om daar te shoppen.

Na ongeveer 3 uurtjes reden we naar ons Hotel Marriot, wat aan de River Walk was.
Nadat we onze kamersleutel hadden, hebben we onze spullen daar gebracht, opgefrist en zijn we de stad in gegaan.
We zijn eerst naar de The Alamo gegaan. This is a famous place in Texas because this is where Texas began their battle to win our independence from México!

Nadat we dit hadden gezien hebben een boottocht gemaakt door de Rover Walk. In een boot kon je alles goed zien, qua gebouwen en monumenten. Gelukkig hadden we goed weer en was het aangenaam om in de boot te zitten.

Voordat we gingen eten wilde we nog naar the Tower of the Americas. Hier hadden we een prachtig uitzicht over de stad van San Antonio. De hoogte was niet te vergelijken met The Empire State Building.
Vervolgens hebben we heerlijk gegeten on een Mexicaans restaurant en hebben we daarna een bar gezocht om nog een margarita te nuttigen voor het slapen gaan.

De volgende dag moesten we weer vroeg op, omdat we naar een super groot shopping gebied gingen, deze was anders dan de dag ervoor want dit waren grote outlet stores. Van de dure merken van Hugo Boss tot en met H&M. Na ongeveer 5,5uur shoppen was ik best wel moe en klaar om naar huis te gaan. Gelukkig kon ik slapen in de auto.

Nog 1,5 week te gaan en dan heb ik eindelijk een weekje vakantie. En het laatste weekend van mijn vakantie komen mijn ouders mij opzoeken. Weer een hoop leuke in het vooruitzicht.

Ik hou jullie op de hoogte en ik probeer zo snel mogelijk nog foto's toe te voegen.

Big hug!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik ben Manon en van 23 jaar En in 2016 staat er een nieuw avontuur in Texas te wachten. Zondag 10 januari vertrek ik naar San Angelo, Texas voor een half jaar

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 6806

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 06 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: