De dagen voor de lessen - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van Manon Heuvel - WaarBenJij.nu De dagen voor de lessen - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van Manon Heuvel - WaarBenJij.nu

De dagen voor de lessen

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 Januari 2016 | Verenigde Staten, San Angelo

Howdy,

Vrijdag alles kunnen regelen voor mijn telefoon en bank. Nu wordt ik een echte Amerikaan.
Dit weekend heb ik doorgemaakt met de andere Europese studenten.
Lisa komt uit Italië, Moustapha en Thibaut komen uit Frankrijk en Jannik uit Duitsland.

We hebben gelijk gebruik gemaakt van ons MealPlan. Met een MealPlan hoeven we niet te koken of zelf gerechten klaar te maken. Met een One card kunnen we gebruik maken van 3 maaltijden per dag(Ontbijt,Lunch,Diner).
Gelukkig hebben ze niet alleen maar de Amerikaanse junk food, maar ook gewoon salades.

Met de One card kunnen we ook naar de sportschool, maar ik kan er ook mee wassen. Heb al 2 wassen gedraaid en het is hier gemakkelijker dan thuis, hihi.

Morgen is mijn eerste schooldag, dus vandaag een beetje voorbereiden op de lessen die ik morgen heb. De lessen die ik morgen heb zijn:
1. Project Management
2. Marketing Management
3. Human Resource Management
Deze lessen heb ik op dinsdag en donderdag

En de lessen voor Maandag en Woensdag zijn:
1. Global Supply Chain Management
2. Management Info Systems

Gelukkig heb ik al deze lessen in het zelfde gebouw, zodat ik niet over heel de campus hoef te reizen. En mijn lessen begint pas om 11 of 12uur, kan dus redelijk uitslapen.

Eind deze week zal ik laten weten hoe ik mijn eerste schoolweek heb overleefd, nu nog even genieten dat ik vrij ben!!

  • 18 Januari 2016 - 18:02

    Sytske:

    Hoi Manon, veel succes met je eerste les week! Maar niet te Amerikaans worden hoor! Xxx Mama

  • 18 Januari 2016 - 20:44

    Ronald:

    Geniet er nog van dinsdag gaan bikkelen en ik weet dat het goed komt

  • 18 Januari 2016 - 20:46

    Diana Poldervaart :

    Je heb je draai al aardig gevonden in Amerika en wat een luxe schooltijden heb jij. Fijn dat je niet zelf hoeft te koken en dat er ook gezonde voeding is ,maar af en toe toch zeker wel junk food.Succes met je lessen.
    Kijk uit naar je volgende verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik ben Manon en van 23 jaar En in 2016 staat er een nieuw avontuur in Texas te wachten. Zondag 10 januari vertrek ik naar San Angelo, Texas voor een half jaar

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 6812

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 06 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: